Płatności i dostawy

W sklepie Baby Stars dostępnych jest kilka opcji płatności:

 

Przelew tradycyjny na konto bankowe

Forma płatności dla Klientów preferujących samodzielne logowanie do banku internetowego, wizytę w placówce banku lub na poczcie. Po zarezerwowaniu zamówionego towaru, klient otrzymuje mailem numer rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę. 

 

Dane do przelewu:

Numer konta: 13 1940 1076 3170 3525 0000 0000

SUO Agnieszka Dyńdo
ul. Lipowa 1
42-600  Tarnowskie Góry

W tytule przelewu prosimy podać numer zamówienia.

 

Dane do przelewu zagranicznego:

IBAN: PL 13 1940 1076 3170 3525 0000 0000
BIC/SWIFT Banku Credit Agricole: AGRIPLPR

SUO Agnieszka Dyńdo
ul. Lipowa 1
42-600  Tarnowskie Góry

W tytule przelewu prosimy podać numer zamówienia.

 

Za pobraniem

Zapłata gotówką kurierowi przy odbiorze zamówienia.

 

Przelew natychmiastowy i płatność kartą

Rozliczenia płatności online przeprowadzane są przez Blue Media S.A. (bluemedia.pl). 

 

Faktura

Jeśli chcesz otrzymać fakturę za nabyte produkty należy w uwagach do zamówienia wpisać taką informację.

W przeciwnym wypadku po wystawieniu paragonu (w dniu wysyłki) nie będzie możliwości wystawienia faktury.

Ważne!

Prosimy nie przysyłać gotówki ani czeków. Nie ponosimy odpowiedzialności za utratę środków przesłanych w ten sposób.

 

Koszty dostawy:

Usługi kurierskie świadczone są przez firmę GLS.

Koszty dostawy wynoszą 10zł (przy przelewie) lub 35zł (przy pobraniu). Przesyłka pobraniowa jest dostępna tylko dla zamówień o wartości poniżej 400zł.

Koszty dostawy mogą być droższe w przypadku produktów wielkogabarytowych takich jak meble - wówczas cena wyświetla się automatycznie przy danym produkcie, a ustalana jest względem wagi i wielkości.

Zamówienie można odebrać także osobiście w siedzibie firmy w Tarnowskich Górach w godzinach 9-15 od poniedziałku do piątku. Przed odbiorem konieczny jest kontakt telefoniczny lub mailowy.

Darmowa dostawa nie dotyczy mebli.

Łóżeczek i produktów wielkogabarytowych, takich jak duże huśtawki (kokony, bocianie gniazda, hamaki) nie wysyłamy za granicę!

Odbierając paczkę z zamówieniem należy otworzyć ją i dokładnie sprawdzić zawartość przy kurierze - dotyczy to szczególnie mebli. W przypadku uszkodzonej paczki należy spisać z kurierem protokół szkody. Niesprawdzenie paczki i niespisanie protokołu będzie skutkował brakiem możliwości reklamacji.

Zamówienia zawierające produkty różnych producentów mogą być wysyłane w dwóch (lub więcej) paczkach w niezależnym od siebie terminie.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium