Zwroty i reklamacje

Produkując nasze artykuły dokładamy wszelkich starań, aby każdy z nich był możliwie najlepszej jakości. Od wyboru tkanin, poprzez najlepsze dostępne, hipoalergiczne wypełnienie, po mocne nici. Jeśli jednak z jakichś przyczyn chcesz zwrócić towar lub masz podstawy do jego reklamacji możesz skorzystać z opcji opisanych poniżej.

Przed zwrotem lub reklamacją serdecznie prosimy o kontakt.

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji (dostępny poniżej) i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczynę reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią paragonu lub faktury.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

SUO Agnieszka Dyńdo
Lipowa 1
42-600 Tarnowskie Góry

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie (dostępne poniżej) i wyślij je na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

SUO Agnieszka Dyńdo
Lipowa 1
42-600 Tarnowskie Góry

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

Dokumenty do pobrania:

Formularz reklamacji towaru

Formularz zwrotu towaru

UWAGA!

Decydując się na zwrot najpierw upewnij się, że dla tego produktu, taki zwrot jest możliwy. Na produkty, które są nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji konsumenta lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb* zwrot nie przysługuje.

Dotyczy się to głównie produktów zamawianych poprzez produkt Twój Projekt (konfigurator), wiadomość (mail, sms, Facebook, Instagram) lub telefonicznie i których nie ma normalnie w ofercie (tj. niecodzienne połączenia kolorów i wzorów, produkty szyte na żądanie pod jasną specyfikację klienta) oraz produktów z wyprzedaży.

§ 8.9.1. Regulaminu Sklepu Internetowego 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl