Zwroty i reklamacje

Produkując nasze artykuły dokładamy wszelkich starań, aby każdy z nich był możliwie najlepszej jakości. Od wyboru tkanin, poprzez najlepsze dostępne, hipoalergiczne wypełnienie, po mocne nici. Jeśli jednak z jakichś przyczyn chcesz zwrócić towar lub masz podstawy do jego reklamacji możesz skorzystać z opcji opisanych poniżej.

Przed zwrotem lub reklamacją serdecznie prosimy o kontakt.

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji (dostępny poniżej) i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczynę reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią paragonu lub faktury.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

SUO Agnieszka Dyńdo
Lipowa 1
42-600 Tarnowskie Góry

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie (dostępne poniżej) i wyślij je na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

SUO Agnieszka Dyńdo
Lipowa 1
42-600 Tarnowskie Góry

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

Dokumenty do pobrania:

Formularz reklamacji towaru

Formularz zwrotu towaru

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl